Monday, February 1, 2010

TeRiMa KaSiH

Ucapan yang tidak sukar dilafaz namun sukar dikeluarkan oleh sesetengah orang. Mungkin kerana terlupa atau sebagainya. Sebelum diriku tergolong dalam kacang yang lupakan kulit, biarlah kuluahkan rasa hati ini.

Sebelum itu infiniti kesyukuran kurafakkan ke hadrat Ilahi atas segala ketentuanNya ke atas diri ini. Kita hanya mampu merancang, namun Dialah sebaik-baik perancang dan segala yang berlaku atas kehendakNya. Mungkin diri ini belum mampu memikul tanggungjawab itu.

Walaupun tidak terpilih menjadi ahli Majlis Perwakilan Pelajar di FST, jutaan TERIMA KASIH kuucapkan buat rakan-rakan yang memberi kepercayaan kepada diri ini. Sokongan anda amat dihargai. Semoga mereka yang terpilih bakal menjaga kepentingan kita bersama di FST ini. Genggam bara api biar sampai jadi arang dan bukan hangat-hangat tahi ayam. Semoga harmoni FST yang kita cintai ini.

Segunung kasih kuhadiahkan buat teman-teman yang telah banyak berkorban masa dan tenaga dalam membantu diri ini sepanjang tempoh PRK..semoga Tuhan menilai dan merahmati segala jerih payah anda semua. Tiada yang dapat kubalas melainkan ucapan TeRiMa KaSiH buat semua..maaf atas segala kekurangan diri ini..
.

No comments:

Post a Comment